MÅRHUNDEREGULERING

Mårhundebestanden stiger og er taget til i Thy de seneste par år. I den forbindelse har vi i foreningen indkøbt 5 stk. Bolyduard vildtkameraer med MMS-funktion, til udlån til vore medlemmer.

Kameraerne må KUN bruges til observation af mårhund på baitplads eller lign.

Kameraerne udlånes én måned ad gangen og kan forlænges efter aftale med den ansvarlige på området. Er der ikke registreret mårhund inden de første to måneder, skal kameraet afleveres tilbage.

Det er altid muligt at låne kameraet igen, hvis man senere får mistanke om mårhund på sit revir.

Billederne kan sendes til både sms og mail. Udover at de bliver sendt til jer, vil de også blive sendt videre til den ansvarlige for bestyrelsen, som kan følge med på sidelinjen.

Det koster 49 kr. om måneden at “låne” kameraet, hvilket dækker udgifterne til SIM-kort. Betalingen skal falde når kameraet bliver afleveret tilbage.

Hvis I er interesseret i at låne et kamera kan I kontakte den ansvarlige på området, Claus Lange Møller, på tlf. 28 73 51 09

Vh. Bestyrelsen