Julen er lige rundt om hjørnet, og det er tid til at sprede juleglæde med stil! Hos Nordvestjysk Jagt og Skydecenter forbereder vi os på at rulle den røde løber ud for vores årlige juleskydning – en begivenhed, der ikke kun handler om at skyde, men også om at opleve en uforglemmelig dag med venner og familie.

Vi skyder dagen i gang med flugtskydning på vores charmerende jagt- og trapbane fra klokken 11:00 til 13:00. Herefter fortsætter vi med noget sjov og spænding fra klokken 13:00 til 14:00, hvor der endda venter en spændende præmie til den, der mestrer skydningen bedst. Og selvfølgelig slutter vi dagen af med spændende lotterier, hvor vores gavmilde sponsorer har forkælet os.

Men vent, der er mere! Mens vi er i gang med at lade skuddene hagle, sørger vi for hygge og underholdning for hele familien. Vi krydser fingre for godt vejr, så vi kan tænde et hyggeligt bål og tilbyde udendørs aktiviteter for både børn og de unge i sindet. Og for de små vil der være en skøn godtepose, så husk at tilmelde børnene.

Sulten melder sig sikkert på et tidspunkt, så frygt ej! På menuen står der dampende varm gløgg og lækre æbleskiver, der vil tilfredsstille enhver smagsløg.

Så skyd julen ind sammen med os ved vores sidste flugtskydning i 2023 på Nordvestjysk Jagt og Skydecenter. Vi inviterer dig til klubhuset søndag d. 3. december 2023 fra klokken 11:00. Det bliver en julefest, du ikke vil gå glip af!

N.B Tilmelding af børn senest d. 27/11 på 4277 0765 eller nfcosterild@gmail.com