Rågereguleringen 2024

Indskydning og tilmelding til rågeregulering 2024 på følgende datoer.

Husk at der kun må bruges “high velocity” kaliber .22 ammunition og det er IKKE “subsonic ” ammunition.

Mandag d. 15.04  kl. 17.00 – 21.00

Lørdag   d. 20.04  kl. 12.00 – 16.00

Onsdag  d. 24.04  kl. 17.00 – 16.00

Programmet for rågereguleringen kommer i slutningen af April 2024

HUSK RIFFELTILLADELSE OG JAGTTEGN, DA DER KRÆVES JAGTTEGN FOR AT REGULERE. DER SKAL OGSÅ MEDBRINGES EN KOPI AF REGULERINGSTILLADELSEN, SOM KAN DOWNLOADES HER

LÆS AFTALE OG PAROLE  HER

LÆS OGSÅ NEDENSTÅENDE FØR I BEGIVER JER UD PÅ REGULERING

GENERELT:

Hvert år omkring d. 5. Maj starter rågereguleringen i Christiansgave i Thisted. Medlemmerne fra jagtforeningerne i området er inviteret til at deltage.

Mødetid og sted er hver dag fra 06:30 til 09:00, nedenfor Christiansgave på parkeringspladsen ved spejderhuset på Plantagevej. Kommunens mand Benny Kristensen vil møde jer der og fortælle evt. “nye” om reglerne, samt udlevere en kopi at tilladelsen

Der må nu KUN anvendes våben kaliber .22  salonriffel  med “high velocity ” ammunition.

Tilmeldingen sker ved den obligatoriske indskydning af salonriffel kaliber .22 der opfylder kravene som anført i parolen.

Indskydning og tilmelding i Østerild på riffelbanen. Der skal oplyses email og tlf.nr. ved tilmelding ellers kan vi ikke få programmet formidlet ud til deltagerne. Husk det skal også kunne læses hvad der skrives. Hvert år er der problemer med at tyde et par af de tilmeldtes oplysninger.