NFC

Nordvestjysk Flugtskydningscenter er en selvstændig forening med nær kontakt til jagtforeningerne, de varetager lerdueskydningen her på egnen. Her er der alm. jagtskydning, jægertrap samt skeet bane.

Banen er beliggende på Hjardemålvej 215, 7700 Thisted

Se 2022 programmet her

NFC. håber snarest at få oprettet en hjemmeside, indtil da vil NFC`s bestyrelse  forsøge at holde medlemmerne orienterede via denne side samt på Facebook.

SE MENULINJEN: NFC

På generalforsamlingen i NFC d. 28.06 2021 besluttede den siddende bestyrelse ikke at modtage genvalg, der blev derfor valgt en ny bestyrelse med 7 medlemmer .

Se den nye bestyrelse HER

Der venter et stort arbejde med alt få alt det praktiske til at fungere som tidligere, men med lidt tålmodighed så kommer alt forhåbentlig på plads snarest og vi kan begynde at informere om hvad der kommer til at ske.