Krak kort til NFC og skydeshow klik HER

Den 6. August afviklede vi vores Showskydning med Kenneth Aspestrand og det så helt klart ud til at de 75 der var mødt op blev godt underholdt og havde en rigtig dejlig dag.

Kenneth viste god form og forstod at underholde så det ikke bare var skydning det drejede sig om.

Efter opvisning i meget avanceret lerdueskydning, (se billeder i fotoalbumet), fik Kenneth en lille pause og så var der mere eller mindre individuel instruktion for de skytter der måske havde problemer med en bestemt retning på jagtbanen eller måske en double på standplads 4 på skeetbanen !!

I kraft af den store erfaring fra hans virsomhed som instruktør på egen bane i Norge, var der nok en del der fik nogle gode fif som de kan arbejde videre med.

Vi havde også hele Benellis udvalg af våben presenteret ved Leo Nielsen og mange var ude at prøve om det var noget for dem, en Laser kino var også opstillet og på trods af at det både er meget morsomt og lærerigt at lege med, så var det kun ganske få der kunne lokkes til at investere den svimlende sum af 20 kr. for at prøve ens evner.

WileyX havde lavet en udlodning af deres meget stærke Skydebriller og havde derudover sponsoreret et par briller, som vi måske på et senere tidspunkt vil holde en lille auktion over her på siden, sammen med den skydevest der også var blevet sponsoreret, dekoreret og efter skydningen signeret af Kenneth.

Allerede inden Kenneth var færdig med instruktion af de interesserede skytter havde langt de fleste forladt skydebanen og det var derfor igen i år et nedslående faktum at vores Pokal/præmieskydn ville blive afviklet med MEGET få deltagere.

Der deltog i alt 14 fordelt på Mester, A og B samt skeet se resultaterne HER

Det må blot konstateres at der er utroligt skuffende så få af vores medlemmer der gider møde op, men det er vi jo desværre ved at vide på forhånd. Vi har en hjemmeside som alt bliver annonceret på, der bliver sendt nyhedsbreve ud hængt plakater op men lige lidt hjælper det, der kommer bare ikke nogen til de arrangementer som bestyrelsen møjsommeligt stabler på benene. Hvor længe mon det kan fortsætte på denne måde ?

Vores tur til Korsholms skydearena der i længere tid har været annonceret her på siden og i nyhedsbreve , har indtil videre fået 0 tilmeldinger !! og vil blive aflyst hvis der ikke er tilslutning.

Det var heller ikke ret mange af de faste lerdueskytter der møder op hver torsdag til træning der beærede os med deres besøg.

Thisted jagtforening takker alle de sponsorer som gjorde dette arrangement muligt og som fik underskuddet til at blive tåleligt, vi vil selvfølgelig også takke alle dem der mødte op og var med til med deres klapsalver, entusiasme og gode humør at gøre det hele ret festligt.

Brødrene Vestergård – THY OUTDOOR

WileyX skyde & sikkerheds briller – WileyX